sreda, 14. oktober 2015

Gumi tepihi za mokre jesenske in zimske dni

Od nekdaj sem imela rada red pri hiši, a odkar imam doma tri male fante, mi to žal vedno ne uspe. Sicer se trudim s čiščenjem, a pogosto ni pomoči – če se fantje zunaj igrajo in pridejo domov celi blatni in mokri, jih ne morem kar teleportirati pod vhoda do kopalnice, kjer bi se slekli in stuširali.

Tako je predsoba pogosto polna mokrih in blatnih čevljev ter obutve, ko vse to odnesem v pralnico, pa moram najprej pomiti po tleh. Zlasti kadar je zunaj mokro ali pozimi, ko je sneg, je to precej zoprno in se mi zdi, da cel dan tekam po hiši s krpo.
Letos sem našla idealno rešitev, zato upam, da me čaka precej manj čiščenja. Ko se je mož po spletu razgledoval za novimi gumi tepihi za avto, sem namreč sedela ravno dovolj blizu njega, da sem na računalniškem ekranu ujela fotografijo gumijaste preproge, ki se mi je zdela nekaj večjih dimenzij. In potem sem nekaj dni sama pri sebi tuhtala. Bi bili gumi tepihi morda pozimi dobra rešitev tudi za naš dom? Nisem vedela, kaj bo rekel mož – nenazadnje ni on tisti, ki pomiva tla, in lahko bi se tudi zgodilo, da bi se mu zdela moja ideja čisto nora. A ko je šel nazadnje po tepihe v trgovino s priborom za avtom obile, sem ga vprašala, če grem lahko z njim. Tam sem izkoristila priložnost in prodajalca vprašala, ali imajo dejansko na voljo tudi večje dimenzije. Takšne »tovornjakarske«, sem se pošalila. In res so jih imeli. A zaenkrat možu še nisem povedala prav nič.
Doma sem nato premerila predsobo, da bi ugotovila, kakšni
gumi tepihi withcar.si bi šli vanjo (treba je bilo pustiti dovolj prostora, da se vhodna vrata še vedno normalno odpirajo). In nato sem možu povedala, kaj sem si zamislila. Na moje presenečenje je bil popolnoma navdušen. Rekel je, da tudi njega moti, da pridejo fantje mokri in blatni, nato pa se sneg topi in teče po parketu (žal čevljev ne utegnem vedno takoj odnesti v kad). In tako sva se dogovorila, da res kupiva velik gumi tepih in ga pogrneva v predsobi.

Odločitev je bila odlična in poceni. Sedaj se vsi sezuvamo na tepihu in tudi kadar je zunaj mokro, ni težav. Parket je suh, saj tepih odlično zadrži vodo, pa tudi pesek, listje in vse ostalo. In ko se obutev odteče jo lahko pospravimo, gumi tepih pa z možem dvigneva in streseva ven, na dvorišče.


Prav tako je zelo priročno korito prtljažnika. Več informacij o njem pa v članku. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar